Monday, July 9, 2012

Dari Kathmandu ke Pokhara

Akhirnya. :) AA sekali lagi menyediakan ruang untuk orang seperti aku mengembara dengan cara jimat tak hengat. Tima kacih pacik Tony!


Setelah dibebel oleh bapakku, akhirnya dia memberikan restu. Mana taknya, aku pakai kad dia nak swipe, haruslah dia tahu ke mana aku pegi :P


Bebel punya bebel, aku tahu dia takut kalau aku tersangkut dengan Nepal kat sana. Yerla, kalau si Bahadur, rakan sekerja lama kat pizza outlet aku keje part time  adalah macam Raja Azri laki si Ellie Suriati look a like (sejibik tu), apatah lagi yang masih ada kat sana? muahahahahahaha


Trip kali ini ditemani seorang rakan USM. Semoga kami selamat sampai dan selamat balik. Harap dapat tengok Everest dari jarak dekat---> berangan!

Ihsan Lonely Planet....
Boleh kah kami melayan Annapurna Poon Hill Circuit? Tengoklah macam mana.

No comments:

Post a Comment